slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd
slajdslajd

Gdy coś chcesz chrupnąć, ale z głową!

Pistacje prażone solone

Przekąska doskonała - źródło błonnika pokarmowego, kwasów foliowego i linolowego, białka i fosforu. Smaczny zamiennik chipsów!

Mieszanka studencka

Pyszna kompozycja migdałów łuskanych i blanszowanych, orzechów laskowych i nerkowców oraz rodzynków. Dla dzieci i dorosłych, na drugie śniadanie, spotkanie ze znajomymi i długi wieczór filmowy!

Mieszanka nerkowiec - żurawina

Idealna przekąska o wysokiej zawartości błonnika pokarmowego. Masz smaka na snacka? To najlepszy wybór!

Orzechy włoskie

Łuskane orzechy włoskie - źródło magnezu, fosforu, kwasu alfa-linolenowego i foliowego, manganu, błonnika pokarmowego. Gdy potrzebujesz pysznych doznań, do schrupania z torebki lub dodania do ciasta!

Orzechy laskowe

Orzechy laskowe łuskane - małe orzeszki a moc wartości! Doskonałe źródło żelaza, manganu, magnezu, miedzi, fosforu, błonnika… Twój organizm się ucieszy!

Orzechy nerkowca

Orzechy nerkowca niesolone - łagodne w smaku, wspaniałe jako przekąska i dodatek do sałatek. Cenne źródło białka, dla mocnych kości, i witaminy K, istotnej dla prawidłowej krzepliwości krwi.

Migdały

Migdały łuskane całe - chrupiąca przekąska oraz źródło magnezu, cynku, wapnia i potasu… Dla dobrego humoru i smaku - do spałaszowania solo lub sporządzenia pysznych wypieków. Zrobisz z nich pyszny napój roślinny!

Morele suszone

Słodka przekąska sama w sobie lub dodatek do dań, nie tylko słodkich. Źródło błonnika, miedzi, potasu, witamin E i A. Robi różnicę, którą widać! Potas pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego, witamina E przyczynia się do ochrony komórek przed stresem oksydacyjnym, a witamina A pomaga zachować zdrową skórę.

Śliwki suszone

Śliwki suszone bez pestek - doskonałe źródło błonnika pokarmowego. Na zimno, na ciepło, do dań słodkich i wytrawnych.

Rodzynki sułtańskie

Rodzynki wśród bakalii - małe, a niezwykle cenne. Smaczne źródło potasu, który pomaga w utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi oraz kwasu foliowego, który przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.

Daktyle suszone

Daktyle suszone bez pestek, pyszne na deser. Do podjadania prosto z torebki, bo któż nie lubi tych naturalnych karmelków. Do wypieków, bo dosłodzone daktylami zamiast cukru, smakują jeszcze lepiej!

Żurawina suszona

Całe owoce żurawiny, słodzone - w smaku słodko-kwaśne, dodadzą charakteru posiłkom i wypiekom! Bogate w błonnik pokarmowy, pozytywnie wpływają na Twoje samopoczucie. Smaczne wsparcie na cały aktywny dzień. Doskonałe do dań na słodko i na słono.